Clarifică ce înseamnă sustenabilitatea pentru grupul dvs. țintă în raport cu industria sau categoria dvs., cum punctează diferite mărci și unde se află oportunitățile dvs.

Indică factorii de comunicare prioritari și testează credibilitatea, relevanța și înțelegerea pentru publicul țintă.

Oferă perspective asupra diferențelor dintre segmentele generaționale, regionale și motivaționale.

Aflați adevărata valoare a durabilității pentru marca dvs. și ce factori de comunicare să folosiți sau să evitați. 

Aflați adevărata valoare a durabilității pentru marca dvs. și ce factori de comunicare să folosiți sau să evitați.

Obțineți părerea publicului țintă asupra a ceea ce este important atunci când vine vorba de sustenabilitate, pentru marca dvs., industria dvs., categoria dvs.. Descoperiți prioritățile care vor determina creșterea mărcii dvs.

Obțineți părerea publicului țintă asupra a ceea ce este important atunci când vine vorba de sustenabilitate, pentru marca dvs., industria dvs., categoria dvs.. Descoperiți prioritățile care vor determina creșterea mărcii dvs.